Ha olvasol is...


Írd be az e-mail címed:

Delivered by FeedBurner

Fontos

Ha mesét nézel és nem indul, innen töltsd le ingyen a DivX7-et. Ha lassan bufferel az a szerverek túlterheltsége miatt van. Várnod kell pár percet. Különben állandóan nyomkodhatod az indulj gombot! Jó szórakozást kívánok!!!


www.idokep.hu

Felhőkép

Indafotó képek

Csak jazz

Üzenőfal

Google



Családi punnyadás google gadget:

Add to iGoogle

Családi punnyadás

↑ Grab this Headline Animator


Add to Google Reader or Homepage


RENDSZERES OLVASÓK:

Szótár


Címkék

adó (1) ajándék (9) álom (1) anyám (1) az oroszlánkirály (1) a kincses bolygó (1) babonák (1) baleset (1) bambi (1) barbi (4) buli (4) család (9) csavargás (3) csend (4) csingiling (3) csipkerózsika (1) cukrászda (1) díno (1) egyedül (1) együtt (5) éjjel (1) élet (9) elfelejtés (3) én (26) eper (1) érzés (2) eső (2) eszeveszett birodalom (1) ez (15) feed (1) fészbuk (2) film (3) flash (24) game (4) gondolat (1) gondolkozós (4) gyerek (33) gyerekek (47) gyerekjáték (2) gyerekjátékok (21) gyerekszáj (13) hableány (1) herkules (1) hétfő (1) hétvége (31) hideg (1) hiszti (1) (3) horoszkóp (1) hülye (15) idő (2) időjárással mi van (5) igéretek (1) iskola (1) itthon (19) iwiw (1) játék (5) játszótér (1) jégkorszak (1) kaja (5) karácsony (5) kép (21) kérdés (3) kívánság (1) konyha (1) kórház (3) közösség (1) mamák (2) mario (1) máv (1) megmondás (56) mese (31) mi (4) micimackó (3) mienk (1) mikulás (1) mondóka (3) munka (6) napirutin (4) nátha (3) némó (1) nyugalom (4) online (46) öröm (11) orvos (4) ovoda (6) panda (1) pénz (2) pillangó (1) pinokkió (1) pool (1) rólam (1) rosszullét (1) stressz (10) süsü (1) sütés (8) számla (1) szánkó (1) szavazás (1) szeretet (2) szilveszter (1) szilveszteri sms (1) színház (1) szörny rt (1) sztori (1) sztrájk (2) szülinap (6) tapasztalat (1) tarzan (1) tigris (3) titok (2) túlóra (2) újév (1) ünnep (6) utca (1) üzenet (1) vágy (1) vallomás (1) változás (2) van (14) város (1) vásárlás (1) vélemény (5) vicc (1) video (37) volt (1) wall e (1) zene (12)

Örüljek?

2010.11.27. 01:33 :: Bedina74

A mai napom fontos pillanatai:

Reggel kelés a lányokkal. a 7 éves morcos. Az 5 éves hisztis. Ugyanis Atilla elvitte a dolgozóba az ő két pogácsájukat is véletlenül. ( a dög ). Elindulunk, Brigit elkísérjük a suliba, azt mondja Pannikám vegyek neki macit, azt a Dörmi nevű sütit. Mert imádja. Perszehogy nincs nálam pénz. Futás haza. Egyszercsak beérünk oviba, nincs hajgumi. De csak saját jó. Megint hazafutás, büdös kölök élvezte, én nem annyira, még el is sírtam magam ( nem szoktam ilyet csinálni és nem vagyok terhes ) Amikor hazaértem jól megittam két adag kávét és megnyugodtam. 11 órakor úgy döntöttem megyek ügyintézni városba. Kicsit elhúzódott a dolog, a fél 1-es vonatot nem értem el, se az 1 órást, se a fél 2-st. A két órási meg késett 20 percet. Azért se fagytam meg. Munkahelyen semmi katasztrófa, időben haza is értem. Most már csak azt nem értem, miért nem alszok?!


Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaapagyerekek.blog.hu/api/trackback/id/tr82476021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása